З урахуванням ситуації, що склалась довкола епідемії COVID-19, цьогоріч виставкові заходи осіннього сезону будуть змушені впровадити низку обмежень для відвідувачів та учасників. Однак і перші, і другі солідарні в тому, що індустрія потребує підтримки як ніколи сильно, а виставки – це один із найефективніших інструментів для розвитку меблевої та дизайнерської сфери.
«Тривалий час у більшості колег із виставкової сфери взагалі не було упевненості в тому, чи відбудуться виставки осіннього сезону. Кілька місяців в умовах жорстких карантинних обмежень масові заходи було заборонено. Більшість наших закордонних колег майже одразу із початком загальноєвропейського карантину скасували свої заходи або перенесли їх на 2021 рік – адже орієнтувались на закордонних стейкхолдерів, участь яких в умовах обмеження польотів та подорожей опинилась під питанням на цілий рік. Ми ж в Україні тривалий час вели перемовини із державними органами влади, колегами з виставкової сфери, бізнесом, учасниками, спостерігали за досвідом локальних виставок у Польші, Україні, інших країнах – і прийшли до висновку, що, по-перше – за умов дотримання низки протиепідемічних вимог (маски, соціальна дистанція, обмеження одночасної кількості людей, що перебувають в приміщенні, наявність дезінфекторів, ліквідація місць потенційного скупчення людей) виставку можливо зробити безпечною; по-друге – онлайн-формат не вирішує всіх бізнес-задач, більше того, не всі компанії і не всі споживачі готові і хочуть переводити маркетинг та просування у цифру. А отже – виставки необхідні як бізнес-інструмент, – коментує Яна Чернявська, директор виставки Design. Living Tendency. – Сьогодні наше найперше завдання – задовольнити потребу клієнтів у живому професійному спілкуванні».
Згідно даних опитування, яке провела дирекція DLT у телеграм-каналі своєї професійної спільноти – 11% компаній вже визначились, що точно візьмуть участь в виставках осіннього сезону, ще 30% точно визначаться восени. І для тих, і для інших ми наголошуємо:
- Виставка відбудеться в заплановані терміни – умови адаптивного карантину це дозволяють, проведення масових заходів із дотриманням санітарних вимог не буде заборонене;
- відвідування виставки та участь у ній безпечні – використовуючи рекомендації МОЗ та UFI ми розробили комплекс дієвих правил та норм безпеки, дотримання яких рекомендуватимемо нашим відвідувачам та учасникам;
- розуміючи, що глобальний карантин боляче вдарив по ринку, ми розробили гнучкий пакет антикризових цін для наших постійних клієнтів, а програму виставки побудували таким чином, щоб дати нашим учасникам та відвідувачам більше антикризових кейсів із досвіду українських компаній, продемонструвати інструменти та програми підтримки і сприяння розвитку бізнесу.
Отже, з 30 вересня по 3 жовтня ми чекаємо на вас в Міжнародному виставковому центрі на Лівобережній (Броварський пр-т, 15). Як і в попередні роки, основні розділи виставки – меблі, комплектуючі та фурнітура, декор, світло, текстиль та декор вікна. Традиційно потужні експозиції текстилю та світла зберуть найсильніших українських учасників, які представлять як вітчизняну продукцію, так і продукцію відомих міжнародних брендів.
З питань бронювання виставкової площі звертайтесь на e-mail: decor@kmkya.kiev.ua та за телефонами +38 044 461 99 55, +38 044 494 42 51.