5 місяців тому українська виставкова галузь завмерла. Тривала невизначеність призвела до того, що, не дивлячись на гнучкі механізми карантину та чітко задекларований намір організаторів провести виставки, багато компаній досі сумніваються – чи буде можливим проведення виставок осіннього сезону. Щоб краще зрозуміти тривоги та очікування клієнтів, ми провели опитування к офіційному телеграм-каналі виставки. Ділимось його результатами.
Перш за все – коронавірусна криза дійсно вдарила по становищу як меблевого ритейлу, так і виробників, змусивши їх шукати шляхи економії та перерозподілу, в першу чергу, тих коштів, що призначались на просування товару. І якщо спершу компанії пов’язували великі надії із онлайном та цифровими технологіями, то згодом падіння купівельної спроможності населення та розчарування, яке прийшло разом із розумінням, що онлайн-формат не зможе вирішити всі проблеми та завдання меблевого бізнесу, покликали до життя питання – як повернути безпечні офлайнові формати для повноцінного ознайомлення з продуктом, спілкування із потенційними клієнтами, “занурення” їх у атмосферу продукту та всіх етапів його створення. 10% опитаних впевнено заявили про те, що чекають виставку саме через це – як можливість, нарешті, вживу поспілкуватись із колегами та партнерами, продемонструвати продукт. При цьому 5% респондентів зауважили, що раді були би прийняти участь у виставці, однак через негативний вплив кризи на бізнес змушені економити бюджет та скоротити витрати на маркетинг та просування товару.
Незважаючи на очікуване зменшення кількості експонентів, українські виставки не зазнають такого катастрофічного падіння ринку, як зарубіжні. Адже локальні виставкові оператори мають можливість провести виставки осіннього сезону, тоді як зарубіжні колеги змушені були скасувати свої заходи чи перенести їх на наступний рік. Українські експоненти, яких ми опитали, мають намір відвідати виставку (36%), навіть за умови, що брати участь власним стендом цьогоріч не планують. 5% респондентів відповіли, що ще не мали можливості замислитись над питаннями участі, а 26% – що обов’язково повернуться до цього питання ближче до осені, так як тримають ситуацію на контролі і хочуть мати більше інформації для прийняття зваженого рішення.
В той же час 31% опитаних виразив здивування питанням про виставкові плани, оскільки були певні, що виставка не відбудеться – посилаючись при цьому як на міжнародну практику скасування чи перенесення найбільш рейтингових виставкових заходів, так і на комунікацію з організаторами, які тривалий час самі перебували в невизначеності щодо дати та формату виставки.
Сьогодні ж ми готові запевнити наших потенційних учасників та відвідувачів у тому, що виставка відбудеться в оголошені дати та в тому форматі, який максимально збереже всі її переваги та особливості, з максимально жорстким дотриманням всіх карантинних вимог. Про будь які зміни в регламенті та правилах проведення ми будемо інформувати вас в режимі реального часу.